Helgen!

Från middagen igår med mina favoriter!
 
Igår var jag i skolan till fyra efter att ha suttit hela eftermiddagen hos vår data tekniker och fört över bilder och dokument till en hårddisk och sedan kört en om startning eftersom jag haft virus på min data i några veckor och inte haft orken att fixa den men igår fick jag nog. Vi hann tyvärr inte föra över bilder så det får jag fixa på måndag!
Efter skolan drog jag och tränade, körde rygg axlar och armar, så idag känns det i framförallt armar, hehe...
Efter träningen åkte jag till mamma där jag mötte upp Melissa och Hanna och gick och handla. När vi kom hem började vi med middagen, bakade, dukade, slog in presenter och fixade fint.
Sen kom Madde och hon blev väldigt glad! Hon har som sagt fyllt 17 år så vi firade henne med en härlig tjej middag. Kvällen blev mycket lyckad och det slutade med att Madde och Melissa sov kvar.
Idag vaknade vi strax efter nio och gick upp och fixade oss och åt kladdkaka till frukost som var kvar från dagen innan. När dom åkte fixade jag det sista hos mamma och sedan drog jag och tränade, idag blev det mage och kondition.
När jag sedan kom hem satte jag mig och började skriva på en uppsats som ska vara inne imorgon.