Midsommar outfit!

Midsommar outfit // Klänning, Bik Bok // Klocka, Daniel Wellington // Berlock armband, Thomas Sabo // Krans, Glitter // Stövlar, Hunter //
 

Hej på er!
Ocan ser ni vad jag bar på midsommar, dock bar jag dett + en regnjacka och kofta eftersom att var man än i sverige befann sig på midsommar så regnade det, hehe....typiskt!
 
Aja tänkte berätte lite kort vad jag gjort de senaste dagarna. I måndags träffade jag Ella, vi var hemma hos mig och snackade, badade i poolen och åt lunch. Sen var jag på kvällen och fyllde på min fransfölägning hos bästa Pia som är såå duktig!
 
Igår sov jag väldigt länge så gjorde inget mer än att träna, börja packa, kolla på OITNB (Orange is the new black) och laga middag!
 
Idag har jag hunnit mer mycket, var och träna på förmiddagen sedan åt jag lunch, ducha och bytte om. Drog sedan och spraytanade mig och efter det åkte jag hem och packade och fixade lite små grejer. 
På kvällen så hämtade mamma upp kig och vi åkte till ett ställe och käkade sushi, så mysigt att träffa henne då jag inte träffat henne på två och en halv vecka!
 
Nu ska jag snart gå och lägga mig för imorgon bär det av mot bråvalla, så taggad! Som ni förstår blir det ingen bloggning förens jag kommer hem på söndag kväll.
Kram på er<3
 
 
#1 - - Josefine Klasson:

Så himla fin klänning och härliga bilder!

Svar: Tack så jätte mycket fina du❤️
Felícia Lindqvist