Gotland del 1

Bilder från dag 1, 2 och 3 på gotland!
 
Här har ni dom första bilderna från de fösta tre dagarna på gotland! Vi kom på lördag eftermiddag till Åminne på Gotland så vi var där exakt en vecka! De tre första dagarna var vi på stranden, tog promenader, tränade, åkte runt på Gotland, hälsade på kaniner och åkte gummibåt, hehe, såå mysigt! 

Igår kväll kom jag hem från bråvalla som jag ska berätta om i ett separat inlägg men kan säga att det var en av det roligaste sakerna jag gjort!

Idag var det bara att packa upp och sedan packa om för vid tolv gick bilen mot Karlskrona. Vi stannade lite efter vägen men vi var framme runt sju. Det gick dock väldigt fort då jag sov, redigerade bilder och kollade OITNB hela vägen ner! 

Vår tanke är att vi ska vara i Karlskrona några dagar, oklar hur många, sedan hade vi tänkt stanna på lite olika ställen påväg tillbaka men allt är inte planerat så vi får se hur det blir. Vi bor hos Liliane som är en kompis till mamma men som betytt mycket för mig under en tid.

Vi hörs, kram på er!