Ullared shopping + min tisdag!

Rosa löpar tröja, 139:- // Tunn dun jacka, 329:- // 3st string i spets, 20:-/st // String micro , 20:- // Copter mobil skydd, 99:- // Claudia läpp penna i Nude och Rosewood, 6:-/st // Depend lösögonfrans limm, 15:- // China glaze nagellack, 50:- // 2 paket Depend lösögonfransar, 33:-/st // Depend frans och ögobryns färg refil, 31:- // Rfsu Nice and Cool gel, 40:- // Neutrogen oil free make up remover, 40:- // Elf concealer, 20:- // Tränings tights, 90:- // Strumpor låga, 35:- // Strumpor höga, 35:- // Almenacka, 30:- // Inpackning 35:- // Borste, 30:- // Dove summer glow, 37:- // Rfsuesy shavin gel, 40:- // Doft ljus, 20:- // Iphone skal, 99:- // Powerbank, 60:- // Extra tugummi, 20:- // Smink organiserare, 30:- // OB tamponger, 57:- // 5 Temp energi dryck, 10:-/st //
 
Detta ovan var alltså allt jag köpte på Gekås Ullared, tyckte jag fick hem rikitgt bra saker som jag vet kommer komma till användning, annars är det ju lätt att köpa onödiga saker när det är billigt, hehe...
 
Tänkte bara berätta lite kort om min dag. Var och tränade med mamma och hennes kompis på deras gym på morgonen, vi körde ben så nu är jag helt slut. Efter det fixade vi några grejer och sedan åkte vi till en parkering där jag fick övningsköra, det var jätte kul men svårt, hehe... Sen när vi kom hem upptäckte vi att det var strömavbrott vilket pågick ända tills nio på kvällen,  Så när vi kom hem åt jag riskakor till luch eftersom jag inte kunde laga någon mat, jag duchade, målade naglarna, sminkade mig, bytte om, osv. Mamma och jag åkte sedan och handlade och när vi kom hem packade vi upp och åkte sedan och hämtade upp syrran och åkte till våra kusiners hus för att laga mat då vi inte kunde göra det hemma. 
Vi käkade ricotto och kollade allsång, så mysigt. Vi nio drog vi hem och sedan dess har jag städat mitt rum och kollat OITNB resten av kvällen. 
Nu ska jag kolla lite till och sedan krypa ner i sängen, kramisar<3
#1 - - emiliesbeauty:

så mycket fint!