En dag på Ullared!

Fyra bilder från igår!
 
Hej på er!
Igår gick vi upp tidigt för att ta bilen från karlskrona till Ullared vilket tog cirka 3,5 timme så vi var framme i ullared starx efter 10. Det var min första gång på Gekås, Ullared och det var faktiskt rätt roligt, dock var det mycket folk som jag störde mig på och sen var det ju inte så billigt, hehe... nämen lite överskattat var det men en rolig upplevelse. Jag fick med mig grejer för 1600 kr som jag kan visa i ett annat inlägg.
Efter vi hade varit där gick vi runt i lite affärer utanför och sen vid fyra var vi klara så då hoppade vi in i bilen och körde mot stockholm. Vi gjorde några stopp efter vägen så vi var hemma vid tio på kvällen!
 
Idag sov jag ut till halv tolv, käkade frukost och bytte om och sedan drog jag och mamma in till stan. Där gick vi först förbi mitt jobb för att kolla några grejer sedan gick vi vidare och lämande in min trasiga mobil. Vi tog sedan tunnelbanan till gymmet där jag och mamma tränade rygg, axlar och armar tillsammans. Det var super kull då jag aldrig gymmat med henne tidigare, lite egen tid med sin mamma. Efter vi tränat handlade vi mat, jag lämnade tillbaks en grej och hämtade ut min mobil. 
På kvällen käkade vi middag och sen åkte vi ner till mammas kompis som klippte mina toppar. Jag tog sedan en promenad hem och bara tog det lugnt hemma.
Nu sitter jag och mamma och kollar på en film. Vi hörs imorgon, kramisar<3
#1 - - Swere :

Vad är det för någon kräm som ligger i den lilla lådan som är blå

Svar: Hej, är inte helt säker på vad du menar men det enda jag kan se som är blått är min shaving gel från rfsu! Den är svin bra!
Kram
Felícia Lindqvist