Påskhelg!


Tre bilder från gårdagen!

Hej på er! 
I Torsdags var jag hemma från skolan men åkte till skolan på eftermiddagen för att hämta en bok, så jobbigt....
På kvällen kom mina kusiner med familj till oss från Hudiksvall. Vi käkade kräftor, letade påskägg och hade det riktigt trevligt. 

Igår var jag, syrran, Wilma, Wiggo och deras mamma Malin i Nacka och shoppade.
Fick med mig tre saker hem som visar lite senare. Vi åt lunch på Espresso House och innan vi åkte hem käkade vi Yoghurt glass, sååå gott :D
På kvällen käka vi middag och körde sanning eller konsekvens!

Idag gick jag upp rean vid sju för att jobba, eftersom det var bajen match så var det mycket att göra hela dagen, riktigt jobbig men ändå bra då tiden går fort. Slutade nio timmar senare och tog tuben hem. Kom hem för en och en halvtimme sedan och har nu ätit middag. Ikväll blir det mys framför film då jag fortfarande är lite sjuk! 
Ha en bra lördagskväll, kramisar<3