Ledig måndag + Nationella

Min frukost igår!<3
I måndags var jag ledig pga. inställda lektioner så det var jätte skönt! Jag startade då dagen med att göra en lyxfrukost bestående av en fräsch smoothie, några riktigt goda mackor och en kopp te, såå gott. Efter frukosten tog jag en PW på 6 km runt en sjö, det var jätte skönt. När jag kom hem fixade jag mig lite och började städa och sedan packa till mamma. Åkte hem till henne vid tre där jag satt och plugga och kollade ett avsnitt av min favorit serie, Orphan Black. På kvällen sändes sista avsnittet av Jordskott som var väldigt spännande.
 
Idag hade vi nationella från morgon till lunch, det var svenska läsförståelse vilket gick okej, vågar aldrig hoppas på något...
Medans nästan hela min klass slutade efter nationella fick jag och några andra sitta kvar och ha spanska. Eftersom jag missat två prov i spanskan så måste jag sitta och öva inför omproven av dom, så jobbigt då jag hatar spanska....
 
När jag kom hem vid två åt jag lit mellanmål, kollade serier, lagade middag, övade på mitt tal, osv....
Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, vi hörs imorgon, kramisar<3
#1 - - Hemma Hos Felicia:

herregud så gott!!

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Gott!