Kungsträdgården 2015

 
Dessa bilder är från igår när jag och Lovisa besökte kungsträdgården för att spana in körsbärsträden och sitta i solen och snacka lite skit. Alltid så härligt att träffa henne, blir alltid en massa skratt! Eftersom jag hade nationellt prov igår så slutade jag redan vid halv elva  såå skönt. På kvällen tog jag en prommis med syrran på 5 km, jätte mysigt.
 
Idag så hade jag en vanlig skol dag, så började åtta och slutade halv fyra, riktigt lång dag.... Har bara legat hemma hela kvällen med min kusin och syster. Vi har kollat film, ätit massa mat och bara tagit det lugnt. Ska snart göra mig i ordning för imorgon väntas jobb, kommer säkert vara mycket folk då det är lönehelg men då går tiden bara fort!
 
Hoppas ni får en underbar helg, kramisar<3
 
 
 

 
#1 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vad fint! :)

Svar: Visst är det:)
Felícia Lindqvist

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket<3
Felícia Lindqvist