Julafton

 
God forsätninig på er, hoppas ni hade en bra jul!
Här ovan ser ni min julafton i bilder. Gick upp rätt tidigt för att åka och köpa julklapparna jag glömt att köpa, hehe, alltid i sista minuten...
När vi kom hem käka vi lite jul frukost och gick sedan ut på en prommenad med familjen. När vi kom hem hoppade jag in i duchen och fixade mig. Klockan tre var det dags för den klasiska Kalle Anka och efter de blev det julbord, så gott! Efter vi ätit satt vi och vänta på tomten och när han väl kom blev det julklappsutdelning. När han hade gott hade vi present öppning till julmusik, så kul att alla blev nöjda över julklapparna. 
Resten av kvällen kollade vi på tv och höll på med julklapparna man fått.

Idag har vi haft lite släktingar här och öppnat julklppar och ätit julbord. När dom åkte vid halv sex satte jag och syrran och kollade på Vs fashion show och resten av kvällen har vi kollat på teve, spelat spel och ätit massa gott tillsamans i familjen, helt enkelt en myskväll!
 
Imorgon blir det att göra stan eftersom mellandagsrean börjar då!
Hoppas alla haft två härliga dagar, kramisar<3