Svar på Frågestunden - del 1!

1. Bästa skönhets och mode tips? 
Oj vad svårt, mitt bästa skönhets tips enligt mig är att lägga en bra bas, en bra bas ger en fräschare look. 
Mitt bästa mode tips är att ha en bas garderob, med en bas garderob kan du expremitera med. 
2. Favorit trend i höst? 
Min favorit trend är turtlneck tröjan och ett par höga stövlar (typ som min Johnny Bull) 

3. Kan man/är det snyggt att matcha marin blått och svart på kläder enligt dig? Typ marinblå tröja med svarta jeans?   
Ja, självklart! 
4. Favorit smink produkt? 
En primer!
5. Bästa mascara och fondation?
Bästa mascarsn jag ha testat är den guldiga Teloscopic mascaran från Loeral.
Jag har inte testat så många foudations men maybelline`s Fit Me foundation är billig och fungerar utmärkt om man har en primer under.
6. Vilket smink skulle du inte klara dig utan?
En conceler! 
7. Hur gammal var du när du började sminka dig?
Jag började sminka mig i sexan alltså när jag var 12 år. Hade såklart sminkat mig lite då och då innan men det var då jag örjade sminka mig ofta.
8. Favorit affär?
Svårt, men de affärer jag handlar oftast i just nu är Lager 157, H&M, Gina Tricot.
9. Favorit plagg?
Oj vad svårt......eehhh, det får väl bli min Odd Molly blus.

10.Hur många Hollister plagg har du?
8 plagg och 2 body mist`s.
11. Kan du göra en romtour?
 Visst men jag har inte fixat klart på mitt rum, men snart när jag har fixat allt till mitt rum.