Nytt från H&M

Detta köpte jag idag på H&M när de hade clubbdagar! Sport tights, 299:- // Maybelline BB- cream, 119:- // Depend gellack startkit //
 
Hej, sorry för dålig uppdatering men jag var med Filippa igår, hon var hos mig till halv tio.
Imorse hände en grej så jag har inte mått så bra idag. Var i alla fall ute och åkte pulka lite och var på H&M och köpte sakerna ovan. Har länge velat prova gellack så idag slog jag till. Återkommer någon gång hur det funkar!
Kram
#1 - - Linnéa:

Har du provat BB creamen innan? Har du upplevt att man får finnar av den?

Svar: Hej, jag har använt BB Cream i minst ett år. Jag använder det då jag inte vill täcka så mycket, typ på sommaren eller när jag tränar, osv. Jag har ganska mycket finnar och har haft i flera år men jag upplever inte att jag får mer av en BB Cream. Den är så mycket mindre täckande och mycket tunnare. Sen kan det ju bero på hudtyp och vilket märke på BB Cream.
Kram
Felícia Lindqvist

#2 - - SaraKanEl:

Hej!
Ifall du vill vinna en almanacka från personligalmanacka som du får designa själv, så har jag en tävling på min blogg nu :)
http://baakomtuppen.blogg.se/2014/february/taaaaaaavling.html

Svar: Gud vd kul, jag är verkligen med! Behöver en ny almanacka så denna tävling passar mig perfekt.
Kram
Felícia Lindqvist