Nytt från bikbok!

Byxor 199:- // Linne med spetskant, 2 för 149:- //
 
Detta ovan fick följa med mig igår eftermiddag när jag var i stan med Lovia! Vi strosade runt lite, tog en kaffe och köpt emd oss lite gott hem till henne. Där käkade vi middag, lyssna på musik, snackade en massa och åt massa gott! Jag sov även kvar där, riktig mysig eftermiddag och kväll. 
 
Idag var det jobb för mig så vi gick upp vid nio och fixade oss och käka frukost, sen drog jag till jobbet och jobbade från elva till sju. När jag kom hem käka vi middag och eftersom vi nu är hundvakt har jag busat lite och varit ute på en prommenad med honom. 
 
Imorgon blir det jobb igen, dock ett kortare pass, funtar på att åka förbi Åhlens efter jobbet och köpa ett läppstift som jag gick och blev kär i igår hos Lovisa.
 
Kramisar<3
 
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Snygga !

Svar: Tack<3
Felícia Lindqvist