Måndag & Tisdag

Såhär ser jag ut idag!
Hej på er finisar!
Igår var jag så oroligt trött hela dagen pga. att jag hade kommit hem sent från jobbet efter en 9 timmars arbetsdag och sen suttit upp hela söndag kväll och natt för att skriva klart en inlämning. Så det var lite därför jag inte blogga. Igår var jag i alla fall i skolan hela dagen och efter skolan drog jag hem till pappa och åt och packade. På kvällen åkte jag till mamma där vi åt middag och sedan åt jordgubbar, apelsin och ananas med Nutella medans vi kollade på Jordskott. Riktigt bra men obehaglig serie!
Idag är det Tisdag och då har jag en riktigt kort dag, börjar 11.10 och slutar 14.00, så skönt! Efter skolan ska jag till gymmet och köra ett ben pass, ska bli riktigt kul!
Nu ska jag springa till bussen så vi hörs, kramisar<3
#1 - - Oslofru:

Hoppas du får en strålande fin dag kära du! :)

#2 - - linn:

Ha en bra dag finadu! :) kram