De senaste tre dagarna!

 
Hej på er!
Här ovan har ni bilder från de tre senaste dagarna. I tisdags var vi och käka glass på ett ställe här i Karlskrona som heter "Glassiären". måste vekligen rekomendera det stället då dom gör sina egna våffel strutar och för att man får rejält med glass. Jag och syrran tog deras special då man kan ta en kula glass + mjukglass, så gott!
På onsdagen var vi och solade och badade vid en strand, jätte mysigt. Dock brände jag mig svin mycket i ansiktet så nu är jag röd som en tomat i ansiktet. På kvällen firade vi Melinda eftersom hon inte blivit firad av mamma än, vi käkade god mat och efterätt!
Idag var vi först ute på en PW och sen drog vi till samma strand som igår och solade, jag brännde mig igen, asså fattar inte vad det är för fel på mitt pigment... :( Vi hann även med stan en stund på eftermiddagen. På kvällen blev det pizza mys ute på innegårdens gräsmatta, riktigt mysigt.
Nu ska jag sova, kramisar<3
 
 
#1 - - ɑ n n i k ɑ:

Gott!