En härlig torsdag + gårdagen + snapchat!

Bilder från min snapchat idag!
 
Hej på er!
Här ovan har ni bilder jag tog idag från min mystory på snapchat, om ni vill följa mig där så heter jag @feliciaaelin
 
Idag mötte jag upp Lovia och Felicia och vi drog in till stan. Så länge sedan jag träffade Felicia, måste vara flera år, det var sååå himla kul att träffa henne. Det var även jätte kul att träffa Lovisa som varit borta i USA, saknat henne<3 Vi käkade lunch på Espresso House och snackade en massa, såå mysigt att hänga med dessa tjejer!
Strax innan tre sa vi hej då till Felicia och gick längst drottninggatan till gamla stan där vi tog tunnelbanan till midsommarkransen. Där hämtade vi Benjamin som Lovisa är barnvakt åt och gick och köpte glass och sedan vidare till en park. Vi gick sen hem till honom och åt mat och kollade på film. Vid sex åkte jag hem och käkade super god hamburgare med chevre och honung, sååå gott<3
 
Igår var jag hemma och kollade lite OITNB, var ute och körde backintervaller, fixade mina fransar och sedan på kvällen träffade jag samir. Han kom och hämtade mig med bilen och vi drog och käka i heron och satt och snacka i flera timmar. Han har nyligen fyllt 18 och tagit körkort, så stolt men avis vän man är. Vid tolv blev vi utskickade av vakterna så då skjutsade han hem mig. Mysig kväll med underbar vän!
 
Nu ska jag strax ut och övningsköra med mamma, wish med luck! Kramisar<3