Friday

Så här såg jag ut idag! Skjorta från H&M // V-ringad tröja från Gant // Beanie från JC // Jeans från Croker // Klocka från Regal //

Då var det fredag äntligen! Var i skolabn till halv två och åkte sedan hem och började packa till pappa. Vid halv fem kom pappa och hämtade mig och vi åkte hem. Där började jag packa upp, små städa på rummet, mm.
Vi åt middag och eftermiddagen överaskade pappa oss med VS sakerna, vi blev så glada! :)
På kvällen har vi kollat på bilder från deras semester, gud så avundsjuk jag blir när det visar bilder på vita stränder och turkost hav. Har även myst i rummet med massa tända ljus, godis, filtar och kuddar.
Nu ska jag fixa mig för sängen, är väldigt trött, godnatt<3
#1 - - sara:

supervacker är du!

Svar: Tack det samma fina du! PS. Super fin blogg du har! Kram<3
Felícia Lindqvist