Måndag + Tisdag!

 Trosor, 50:- st. från H&M // 2 st bandue toppar, 80:- från H&M // Dove Summer glow, 60:- från H&M // Addidas löparskor, 1399:- Rea 499:- från Stadium // 

Hej,
Idag har jag varit i skolan som vanligt, hade två nationella som gick bajs. Efter skolan var det bara att åka hem och plugga men såklart hittar jag alltid något Anna och göra och så vips är klockan jätte mycket och jag får stress plugga. Hahaha..... så himla typiskt mig.
Jag tänkte bara berätta lite kort om gårdagen.
Jag åkte till Thoren Business School och var där på "elev för en dag". Super trevlig skola så nu är jag ganska säker på vad jag ska välja. Vid halv elva var vi klara så jag åkte till Huddinge Centrum och gick in en snabbis på H&M (fick med mig det på  översta bilden). Drog sedan vidare till skolan där jag hade tre lektioner.
När jag kom hem packade jag till pappa. Mamma och jag åkte sedan och kollade på ett par löparskor till mig, hittade ett par super sköna till ett mycket bra pris. 
Kom hem vid sju och satte mig och plugga. 
Det var min måndag och tisdag!
Ska försöka uppdatera er imorgon, ska bli så skönt med "lov" igen. Man känner att det är slutet på terminen för man är så trött på skolan. Ska bli så jäkla skönt att gå ut grundskolan och få en ny start. 
Nu ska jag sova, god natt<3