31 maj 2013

Dagens outfit // T-shirt från Gina Tricot // Slitna jeans shorts är Vintage, Levis från London // Klocka från Regal // Brillor från Ray Ban // Tygväska från Monki // Hals väska från JC // Converce //
 
Min start på dagen vart inte så bra, vaknar och inser att jag försovit mig och min buss går om 15 minuter så det var bara att slänga på sig kläder, kladda på lite mascara och be syrran att fixa frukost att ta med. Gjorde allt detta på 15 minuter så det var bara att ta nästa buss. 
Men dagen vart ändå rätt bra, alla lektioner var rätt chill och hade även en håltimme. Sista lektionen kom en kvinna och pratade om gymnasium och vi fick lite info, tror jag vet vilken linje jag vill gå.
När jag kom hem fixade jag outit till er, bytte till bikinin, gjorde mellis och satte mig och solade och där låg jag hela eftermiddagen. Pappa kom även hem med en överaskning som jag visar imorgon! Sen åt vi middag ute och bara njöt av att kunna sitta ute, sommarkänslor.
Nu har jag nyligen duschat och ska ta och titta på finalen av Lets Dance. Ha en bra fredags kväll!