31a januari 2013

Idag kom jag till skolan runt åtta men får reda på att läraren är sjuk. Jag och några till sitter då och pratar om gårdagen, mm. Sen går vi på en tjugo-minuters-lektion eftersom klockan tio skulle alla samlas i deras hem-klassrum med resten av klassen. När klockan var tio samlades vi i hem-klassrummen där vi pratar om gårdagen och de berättar att de tyckte vi skötte gårdagens händelse så bra så vi fick godis!!
Sen vid elva återgick lektionerna som vanligt då vi hade SO. På SOn kollade vi på nyheterna där vår skola var med och sen pratade vi lite om det.
Sen hade vi lunch och sedan profil. Hela dagen kände jag att det var konstig och orolig stämning i skolan. De flesta verkade deprimerande. Fick även veta vilka som låg bakom händelsen, han som kastat gick inte ens på vår skola.
Aja, när jag kom hem åt jag mellis och kolla på favorit serien.
Nu ska jag snart göra läxa, puss♥

Ps. Läraren som fått vätskan/gasen i ansiktet var i skolan och mådde hyfsat bra (hon har fått sämre hörsel)