Års sumering av 2013 - del 3

September: 
 Första dagen på september fylde 15 år, lycka! Jag blev ägare till mina Nike Free Run och min body mist sutch a flirt från VS. Farfar kom ner och vi fotade ett bröllop som var en rolig upplevelse. Hade även mycket plugg i mitten av september månad men när det började lugna ner sig kunde jag äntligen hänga med mina vänner och gå på ett event med Shaymaa och Ida en dag mitt i veckan. Där shoppade vi, träfade Andrea och hade det super kul. Det förkänade jag efter all plugg! 
Oktober:
 Tea fyllde år 2a oktober och det firades med släkt kalas. Hösten började komma  och det dåg man på träden. Då införskaffade jag mig varma tröjor som tex, min turtlneck. Vi hade mycket plugg innan höstlovet och det var jobbigt men när jag bokade min språkresa och höstlovet kom kändes allt mycket bättre. Var med vänner i början av lovet och senare åkte vi upp till Hudiksvall och hälsade på våra kusiner. 
November:
 Vi var kvar i Hudiksvall där vi fikade på stan, firade halloween stannade uppe sent på natten och garvade mycket. Så lyckade dagar! Jag innförskaffade mig ett pa Johnny Bulls, var på gymnaiemässan, pappa fylde år, bakade lussebullar. Jag kommer ihåg att jag var väldigt sjuk under november månad.
December:
 Julmånaden december kom och förta advent! Denna månad började förberedelserna inför jul. Vi klädde grananen, bakade julgodis, var på två julmarknader och handlade julklappar för fullt. Vi slutade skolan och mamma fyllde år. Sen kom julaftorn och det firade jag flera gånger med olika släktingar. 
 
Nu står vi här och inväntar det nya året. Detta år var ett mycket bra år doch finns det saker som skulle gjort året bättre. Men det bästa med detta år var nog sommaren. Jag gjorde mycket då, var med de jag älskar och vädret var super bra. Nu håller jag tummarna att 2014 blir ett mint lika bra år. De två störtsa saker som kommer att hända under 2014 är att jag ska på språkresa och att jag kommer börja på gymnasiet. så taggad på 2014!!!!